RECOMANACIÓ: FACI EL TRÀMIT PER VIA TELEMÀTICA
Per evitar desplaçaments innecessaris, abans de sol·licitar cita, heu de tenir en compte el següent:
- Podeu fer la presentació de sol·licituds o escrits a través del REGISTRE ELECTRÒNIC.
- Podeu consultar els vostres tributs de cobrament periòdic per rebut i els deutes en executiva al CARTER VIRTUAL, al qual podeu accedir amb el codi de contribuent, així com també amb DNI electrònic, certificat digital o Cl@ve.
També podeu consultar diversos tràmits que heu realitzat i els deutes pagats i pendents de pagament a la CARPETA FISCAL. Podeu accedir amb DNI electrònic, certificat digital o Cl@ve.
- Podeu fer diverses gestions relatives a tributs locals (com, per exemple, domiciliació de pagament, sol·licituds telemàtiques de determinats
tràmits, presentació telemàtica de declaracions o autoliquidacions,
pagament de deutes amb avís de pagament o document d'ingrés, etc.) que podeu consultar a TRIBUTS I DEUTES LOCALS.
- Podeu fer diverses gestions relatives a tributs autonòmics autonòmics (com, per exemple, valoració béns, impressió i/o pagament de tributs autonòmics, accés a programes d’ajuda de liquidació, etc.) que podeu consultar a TRIBUTS AUTONÒMICS.
Així mateix, podeu fer consultes i sol·licitar informació per via telemàtica dels tributs que gestiona l’ATIB o dels procediments que tramita en el mòdul de CONSULTES I SUGGERIMENTS.