Aquest portal web utilitza exclusivament cookies pròpies amb finalitat tècnica, imprescindibles per garantir el correcte funcionament i la prestació dels serveis electrònics disponibles, i no recull ni cedeix dades de caràcter personal de les persones usuàries sense el seu coneixement. Així mateix, pot contenir enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de l’ATIB, l’accés als quals es realitza sota la responsabilitat de la persona usuària, que podrà decidir lliurement si hi accedeix i accepta les seves condicions.

Consultau Política de privacitat (Cookies)

Declaració de venda de vehicles en cas de transmissió caucional (model 623)


S’ha afegit en la relació de models relatius a tributs autonòmics el model 623, de declaració de venda de vehicles per part d'un empresari dedicat habitualment a la compravenda de vehicles dins l'any següent a la data de la seva adquisició.

D'aquesta manera, l'exempció amb caràcter provisional de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats s'elevarà a definitiva (ref.: article 45.I.B.17 del text refós de l'Impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, aprovat per Reial decret legislatiu 1/1993, de 24 de setembre). Més informació.

Per a generar el model 623 per via telemàtica l'usuari ha de tenir un certificat digital vigent admès per l'ATIB que acrediti la seva identitat i estar registrat en aquest web (vegeu Registre d'usuaris).