Per fer el pagament telemàtic, s’han de seguir els passos següents:
Primer: Introduir les dades que hi figuren en el document d'ingrés corresponents a l’Emissora, Referència, Identificació i Import (sense guions o espais entre els nombres), i pitjar el botó “Continuar”.
Segon: Una vegada verificades les dades introduïdes, podeu procedir al pagament telemàtic per qualsevol dels mitjans següents:
-
Banca electrònica o Banca on line. Per utilitzar aquest sistema
de pagament heu de ser titular d’un compte en una entitat bancària
col·laboradora de i disposar de les acreditacions de seguretat necessàries
per a operar per via telemàtica. Actualment les entitats col·laboradores
amb servei de banca electrònica són CaixaBank, Banca March, BBVA i Colonya, Caixa Pollença.
Tercer: Quan
heu finalitzat el procés i s’ha fet correctament el pagament, podeu
imprimir el justificant acreditatiu del pagament (format
pdf).
En
el cas d’interrompre el procés descrit abans de realitzar el
pagament, el podreu reprendre en un moment posterior. Per a això heu
d’anotar la referència
post-continue i, quan torneu a accedir
novament a aquesta pàgina, introduir-la en el quadre corresponent.
Automàticament tornarà a començar el procés en el tràmit en què es va
interrompre.