El
dia 1 de juny es reprèn el servei d’atenció al públic a les oficines de l’ATIB (
consultar oficines de l’ATIB). A aquest efecte, d’acord amb les recomanacions sanitàries i de prevenció de riscos laborals, s’ha de tenir en compte el següent:
1.- L’atenció es farà amb cita prèvia, que heu de demanar a través d’aquest Portal web (pitjau
CITA PRÈVIA) o en el telèfon 971 678 404.
Per evitar desplaçaments, us recomanem que, abans de demanar cita prèvia, comproveu si podeu fer la gestió a través d’aquest Portal web de l’ATIB i, en cas de dubte, teniu a la vostra disposició el servei de
Consultes i suggeriments.
Així mateix, la presentació de sol·licituds o escrits la podeu fer a través del
Registre electrònic. Heu d’indicar com organisme destinatari "
Agencia Tributaria Islas Baleares (ATIB)".
2.- Si es presenta qualsevol simptomatologia (tossina, febre, dificultat per respirar, etc.) associada amb la COVID-19, no heu d’anar a l’oficina de l’ATIB i heu d’avisar als serveis sanitaris (+ info:
aquí).
3.- Només podrà accedir a l’oficina una persona per cita (es prega puntualitat). Excepcionalment, l’usuari/a podrà anar acompanyat per ser col·lectiu vulnerable o altres circumstàncies ineludibles.
4.- Al marge de les mesures de seguretat i de prevenció establertes i degudament senyalitzades a les oficines, els usuaris/usuàries han de respectar les següents normes bàsiques:
- És obligatori l’ús de mascareta.
- A l’entrada de l’oficina i/o en els llocs d’atenció hi haurà dispensadors de solució hidroalcohòlica amb la finalitat de poder rentar-se les mans i mantenir una correcta higiene.
- S’han de respectar 2 metres de distància de seguretat entre les persones.