Per obtenir informació o verificar el document que heu rebut i realitzar, si escau, les gestions que corresponguin, heu d’introduir la referència (CID -codi d’informació o identicació de document-) continguda en el document que heu rebut.
Correspon a la persona respecte a la qual s’ha generat o expedit el document amb un CID la utilització adequada del mateix.
La referència (CID) té dues parts:
1a. Les dues primeres lletres defineixen el tipus de de document. En concret:
- RN: Document de notificació d’acte administratiu.
- RA: Avís de pagament d’un tribut local del cobrament periòdic per rebut.
- RD: Document d’ingrés.
- DO: Informació sobre la domiciliació d’un tribut local de cobrament periòdic per rebut.
- VF: Comprovació de l’autenticitat de document amb signatura electrònica.
- JP: Justificant pagament tribut local mitjançant sistema especial de pagament fraccionat ("pagament a la carta")
2a. Un codi alfanumèric identificatiu del document.
CONSULTA PER CID: